Első nap: Szerda

A mai terveim nem teljesen úgy sikerültek, mint ahogyan azt elképzeltem. Kezdjük az elején. 
A takarítást nehezen kezdtük el a tesómmal, vagyis Bettivel. Mondhatnám, hogy azért, mert valami nagyon életbe vágó dologról volt szó, csak hogy a mindig találtunk egyéb elfoglaltságot például a virtuális Tescónk learatása. Végül fél egyre végeztünk a takarítással, meg persze a rendrakással. Utána háromnegyed kettőkor megérkezett Szunyesz nálunk és együtt mentünk így hárman az ifjúsági házba székpárnát varrni az osztálynak a székeire, mivel mindig kiszöszöli a nadrágokat és hosszú haj esetében (mint nálam is) kitépi a szerencsétlen hajszálaidat. 
Íme egy kép a varrásról:
Utána elmentünk a szüleimmel illetve Bettivel az újonnan nyílt kínai boltba és kaptam egy cicás hajráfot! 😍😻 
Íme egy kép erről is: 

Ahogy látható a képen is, nagyon tetszik! (ennyire bírok csak normálisan vigyorogni)
újból hazaértem, chateltem a többiekkel a 7/b csoportban. Anita csinált sültkrumplit és ,,küldött" nekem is.

Igazából csak odaszerkesztette:

















Utána nem sok minden történt. Orsival (netes kedves barátnőmmel) és Szunyival skypoltam.

Holnap is jelentkezem!
Addig is viszlát :D


Megjegyzések

  1. Honnan veszed, hogy csak odaszerkesztettem? 😂😂😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem éreztem a csakráimmal a jelenlétét a kép készültekor 😂😂

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntő

Nyolcadik nap: Szerda