Nyolcadik nap: Szerda

Sziasztok! Ez lesz még az utolsó előtti bejegyzésem. Még lesz egy véleményező bejegyzésem.
Na nézzük, hogy is telt a mai napom vagyis az utolsó tavasziszüneti nap.

Ma reggel anya keltett fel, és elment a boltba. Én ébredeztem amikor Betti lerángatta rólam a takarót. Ezzel végleg kiment az álom a szememből. Azonnal felöltöztem,
és mentem tanulni. Persze, hogy utolsó napra hagyok mindent, nem is én lennék ha a szünet első napján megcsináltam volna 😂😅
Azért tanulás közben néha felkukkantottam a netre,  meg rajzoltam is egy rajzot.
Ez egy 15 percet vett csak igénybe. Legalább is én úgy éreztem.
Ppt, ppt, házi, házi, házi, egy kis közösségi oldal, átjön a szomszéd és játszok velük, házi, házi, vacsi, kiderül, hogy technikából is van, királyság, szerkesztés, közösségi oldal és blogolás. Így telt a napom. Vagyis az utolsó tavasziszüneti nap. Úgy döntöttem, hogy holnap azt a szettet veszem fel amit tegnap feltettem, csak cicafül nélkül. De helyette társul hozzá a sportcipőm, meg reggel a műbőrkabátom remélhetőleg. Szóval ma így telt a napom.
További szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntő

Első nap: Szerda