Harmadik nap: Péntek

Hello! Na szóval, nem minden úgy sült el ahogy szerettem volna.
Őszintén reggeltől egészen öt óráig a gép előtt ültem, és Szunyival skypoltam. Nem viccelek. Gyorsan eltelt az az idő az tuti! Viszont elkezdett fájni a fejem (nem a gépezéstől, hanem szerintem nem sokat ettem és ittam) ezért úgy döntöttem hogy eszek. Mivel a húsos ételt kívántam leginkább és böjt volt ezért inkább kimentem játszani. Picit gördeszkáztam, és a többiekkel mentem végül játszani.

Később jobban elkezdett fájni a fejem ezért bementem. Nemsokára átjöttek Martinék és játszottam velük keveset de nagyon sajgott a fejem. Miután elmentek, skypoltam Orsival (ez bepótolva) viszont a rajzszakkörös rajzomat még mindig nem fejeztem be. Na majd máskor. Ez most rövid lett, mert nem sok minden történt. Este már fáradt voltam ezért inkább a Sword Art Online nevezetű sorozatomat folytattam blogírás helyett, ezért került ki később. Remélem nem gond. Na de szép napot addig is míg nem jön ki a következő posztom! Ja meg még utána is legyen szép a napod!
U.i.: Itt a lávalámpa:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntő

Első nap: Szerda

Nyolcadik nap: Szerda