Második nap: Csütörtök

Na szóval itt a beszámoló.
Igen késő este van de be szerettem volna fejezni a rajzomat. Arról majd később.
Reggel felkeltem (kivételesen magamtól) és kimentem a nappaliba tévét nézni, mert miért ne. Fél tizenkettőig ez volt a programom amihez Betti is csatlakozott szívesen, és ez idő alatt meg is "reggeliztünk,, (persze mi fél tizenegykor csempésszük be a napunkba ezt az apróságot ami a legtöbb esetben kimarad). Kettőkor elmentünk Zsanihoz. Nos, ki is aza Zsani? Egy mondatba nagyon nehéz összefoglalni de rettentő tömören megoldható.
A költő barátnőm, akit a nővéremnek nevezek.
Itt egy kép róla⤵



 Rendben, mondjuk ezen nem csak ő van rajta 😁








Miután Madlipz videókon szórakoztunk (vicces videó, ami alá poénos szövegeket találnak ki az ,,alkotók") elhatároztuk, hogy társasozzunk. Nagyon szórakoztató volt! Játszottunk valami orvosos társassal (nem jegyeztem meg a nevét) illentve Talád ki extrával




                                                            (eljátszik a gyerek 😂😅)
Fél hat körül érkeztünk haza, de közben esett az eső így kissé eláztunk.
Egyébként Zsaninak volt egy nagyon menci lávalámpája, amiről csak holnap tudok hozni képet. Miután itthon voltam, a gépen elkezdtem rajzolni de apa leült megnézni a farmját (online játéka) illetve Betti blogolni. Közben fel lett öltöztetve a barkafa:
                                                              (Nagyon csecse 😏)
Szóval így lettem kész a rajzommal kész tizenegy körül és ezért írom ilyenkor a blogom.
Ennyi volt a napom röviden, holnap ismét jelentkezek! 
Addig is Viszlát! 
U.i.: Itt a rajz :D 👇


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntő

Első nap: Szerda

Nyolcadik nap: Szerda