Hatodik nap: Hétfő

Itt is van húsvét második napja!
Ma jöttek a locsolók. Ma reggel egy csengőszóra ébredtem, mivel jött a keresztesóm locslkodni. Gyorsan felkaptam a cuccaimat mivel még hálóingben volt és meg is locsoltak. Sokan jöttek, de a legtöbben rokonok. Volt két igazán meglepő locsolkodónk is. A szomszéd néninek  van két fiú unokája: Kende és Zoli. Na ők is jöttek locsolkodni. Miután elmondták a locsolóverset, Zoli megszólalt:
-Kende, a tojások!
-Jaa igen!- És átnyújtottak egy-egy Kindertojást. 
Igazán meglepődtünk. 
-Ezt miért kaptuk?-érdeklődtem meglepetten.
-Nagyi küldi-felelte erre Kende.
Na, ilyen locsolókat el bírnék viselni továbbra is! 😃😃
A nap további részében, a sorozatomat néztem, és kiderült, hogy lesz körülbelül idén nyáron egy 3. évad! Most nagyon virulok miatta! Este Orsival skypoltam. Mind a ketten szeretjük az animét. Úgy telt, hogy én is és ő is nézte a sajátját. Utána anya szólt, hogy lefekvés.
Szóval ilyen királyul telt el húsvét második napja!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntő

Első nap: Szerda

Nyolcadik nap: Szerda