Ötödik nap: Vasárnap

Ma reggel korán és fáradtan ébredtem (elhúzódott az animálás picit) és majd éhen haltam. Miután másfél órán át álltam a templomban, és rosszul voltam. A húsvéti reggelinél a család először csendben ült és evett, de miután megszólalt Betti utána pedig volt olyan is, hogy én a szobámba bementem inni, mert Betti annyira megnevettetett. Reggeli után a testvéremmel UNO-t játszottam (egy kártyajáték, ha esetleg valaki nem ismerné) és jött a "húsvéti nyuszi,, mert ahhoz sosem lehet elég nagy egy ember. 
Mamához elmentünk ebédelni, de én szinte semmit nem ettem, mivel itthon már belakmároztam.
Körülbelül három óra tájékán hazajöttünk, mert jött az uncsim, meg a nagynénikém.
Bettivel Rabló Röniztek míg én beültem a szobámba a sorozatomat nézni, mert nem tudok és nem is akarom megtanulni azt a kártyajátékot. Nemsokára elmentek de én továbbra is a sorozatomat néztem.
Ennyi volt a napom lényegében, vagyis a húsvét vasárnapom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntő

Első nap: Szerda

Nyolcadik nap: Szerda