Hetedik nap: Kedd

Az eddigi legjobb napja a szünetnek!

Ma anya korán keltett, mivel csajos napot tartottunk ami délután fél kettőig tartott. Az utunk során bejártuk a kínait, a turit, a butikot, és pár élelmiszer boltot itt Acsádon. Kaptam egy rövidujjút, meg egy nagyon király kockásinget ami rettentően tetszik! Csináltam egy képet a tükörben, mivel senki sem ért rá, és felvettem hozzá a cicafüles hajráfomat is: 


A háttérben lévő ruha csak ideiglenesen volt ott amíg elkészült a kép, nyugalom! 😄
Délután elmentünk Zsanival sétálni akinek ma volt a 18. születésnapja! Milyen király már!
Csináltam is neki egy rajzot:


Este környékén Sinka Grétinek vagyis a szomszédnak telepíttetem egy rajzprogramot a gépre, hazaérve pedig anyáékat meghívtuk Bettivel egy pizzára.
Rendeltünk 
egy Dallast
(csirkemell, kukorica és sajt van rajta paradicsomos alappal)
és egy Margaritát, mert apa pakolta rá amit ő szeret (paradicsomos alap, és kevéske sajt). Megérkezett a pizza és anya azt kiabálta, hogy 3 pizzát kaptunk. Azt hittem poénkodik, de nem. Kaptunk egy Vulkános pizzát ( csipős alap, és ennyit tudok hirtelen megállapítani róla). Félreértették a telefonban így kaptunk egy ingyen harmadik pizzát.
Szóval így telt az utolsó előtti nap a szünetből.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntő

Első nap: Szerda

Nyolcadik nap: Szerda