Negyedik nap: Szombat

A mai napon Katinéniéknél (szomszédnál) kezdtem a reggelt, mivel át kellett vinni nagyon sok ruhát, amit kinőttünk. Nem sokáig maradtam, mert el voltam maradva 3 bejegyzéssel, szóval hazarohantam azt megírni. Utána az anime sorozatomat néztem (ami rettentően tetszik, sőt már a kedvencemmé avanzsáltam) és lerajzoltam a főszereplőjét Kiritót. 


Szerintem egész jó lett. Nemsokára úgy döntöttem, hogy festek valamit de átázott a papír teljesen, így kénytelen voltam kidobni 😔.
Picivel később tojást festettünk: magunknak, Katinéniéknek, nagynénikéméknek és mamának.

Szerintem szép színük van :D














Este Orsival és a barátnőjével Bogival skypoltam, és nagyon szuperül sikeredett ezzel együtt az estém. Lefekvés előtt még animáltam kicsit (egy táncoló lámát, azt most nem szúrom be ide) és lefeküdtem, mert vasárnap korán kellett kelni.
Így telt tehát a szombati napom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntő

Első nap: Szerda

Nyolcadik nap: Szerda